100 ~

(1) Tumblr

100. Om du fick ändra en sak med bloggvärlden, vad skulle det vara?
Alla elakheter, helt klart! Varför ska man sitta på en blogg bakom en skärm, nästintill helt anonym, och skriva elakheter till och om andra människor? Jag fattar liksom inte riktigt poängen med det.


Nu har det förövrigt gått 100 dagar av 2014. Vart har tiden tagit vägen?
Nyss hemkommen från Petersburg, nu blir det en dejt med duschen.



Mathilda

Bra tanke, folk borde helt klart vara snällare mot varandra.
Och shit vad tiden har gott, redan 100 dagar?!

Lollee

Jag fattar inte heller hur man kan döma någon man inte har mött.

Viktoria Eriksson

åh, nam så gott! <3

Jen

Håller med dig :O mer respekt till alla mot alla!

Chanelle

gott!
Håller med..

vanja

sv: ja eller hur :D

bexollila

så sant elakheter ska inte finnas!

Celine

- Dom är ju så söta!

natalia

Håller med dig, finns så sjukt mkt hat nu!

aina [fotoblogg]

Fasen vad gott!!

☆Z I N J A☆

håller med dig, go bilden

Mirjam Wallmark

Håller med dig, och gud vad gott det ser ut! :) kram

julia

jaa håller med, det är så sjukt det där med att kommentera anonymt :s

Emelie Andersson

Åh vad gott! :)

Sv: haha lite var jag ;)

Anita

Smarrigt :D

linah

såå himla sant:)
fast nu blev jag hungrig när jag såg dedär haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: