104 ~

 
Easter

104. Vad vill du ha i ditt påskägg?

Nu är jag lite för gammal för påskägg, men om jag skulle få ett påskägg så skulle jag vilja ha
lite olika ansiktsmasker, träningstillbehör och liknande. :)



Linnéa

Vilka söta påskägg, hoppas på många sånna <3

Johanna - A dream as a model ♥

sv: Kul att du i alla fall gillar flaskorna :)

Ida och Amanda

Skulle också vilja ha sånt i mitt!❤

PINKPIERCINGS.se

Om jag skulle få ett påskägg i år så skulle jag vilja ha pengar i det :)

En plats i solen

Fin bild :)

Nathalie

Himla mysigt med påsk :)

OLIVIA

Åh jag skulle vilja ha lite pengar, ansiktsmask och lite välbehövliga spa-saker :D

s: hihi tack :D
kram❤

Anita

Påskägg kan man aldrig bli för stor för! ;-)

Olivia

Svar: Ja, verkligen (:

Emelie Andersson

Sv: härligt att höra :) samma här, lite trött nu bara.,

Olivia

Svar: Tack, tack (:

Moa

hmm.. jag skulle nog vilja ha pengar eller något typ haha :))

ADARAS Blogazine

Det låter som ett awesome påskägg :)

KassandraPalma

så kul med påskägg :)

Linnéa

Ja, visst var inspon fin, Jessica biel är såååå sjukt snygg <3

Emma Broberg

låter som ett bra påskägg! hoppas du får något av det :D kram. <3

Henrietta

har aldrig fått påskägg :D kommer ite få iår heller då jag inte är hemma med familjen :)

Kaffehörnan

Vad fina dessa är

rememberthiis.blogg.se

Jag tycker aldrig man blir för gammal för påskägg :) kan man väl ge till vem som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: