105 ~


 

105. Visa en bild på det påskigaste du äger

Detta är det påskigaste jag ägt igår, jag målade alla äggen färgglada.
Men jag åt upp dom sista äggen igår, så nu finns dom inte mera!


Passade på att besöka gymmet innan jag åkte hem,
en hel timme på crosstrainern avverkades så nu är jag rätt trött. haha
Jag ska alldeles strax börja förbereda maten, kyckling i tikkimasala (stavas det så?) och grönsaker :)

Senare ikväll ska jag på Lydnadskurs med pappas hund, Dixi.
Vi får väl se hur det går, hahaha.



Linnéa Pyrrö

sv; ja såå gott!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Åh vad söta ägg :D

Mirjam Wallmark

Hihi, vilka gulliga ägg! :) kram

Viktoria Eriksson

fina! <3

Life of Johanna

Så borde äggen alltid se ut :)

OLIVIA

haha vilken rolig ide :D

sv: hihi tack :D
krami♥

amanda

söta :D

julia

söt bild :)

B R O W N S U G A R

Sött!

Sarah Persson

Jag tror att det påskigaste jag äger är... hm.. svårt! Kommer verkligen inte på något, haha :)

Nathalie

Kul att göra äggen sådär :D

Emelie

Så söta ägg! :D

☆Z I N J A☆

vad sött

emelie andersson

sv: tack finis :)

så fina ägg :D

Moa

åh vilken mysig bild, alltid roligt att måla :))

milina.blogg.se

haha söta :)

Linnéa

Haha, sötaste äggen ju <3

Linnéa

Haha, sötaste äggen ju <3

KassandraPalma

fint målat! :)

G I N A ~

haha sött :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: