Bilstrul ~

 
Hej på er!
Här har det varit full rulle hela dagen med strulande bilar. Så nu står ena bilen på verkstan efter mycket om och men. När jag kom hem var jag helt slut så jag la mig i sängen och sov i ungefär 1,5h. Ingen träning idag med andra ord, men får väl se det som en vilodag då kroppen behöver det med ibland.

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska sova.
Sjukt tråkigt, men det måste göras det med.

Vad har ni gjort idag?



Stora Syster Yster

Tack för all hjälp idag :)





kaffehörnan

Ajdå tråkigt med bilen

Mchaela

Haha ja, sjukt söt!! :)

LIENE

Tack :)

Bra citat där! Finns alltid något bra med varje dag även om själva dagen inte är så där bra.
Vilodag låter hälsosamt :)

Linnéa Pyrrö

sv; såå gott ja! :D kram

Julia

Bra bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: