Jobbaaa ~

Favorit i repris. hahahaha

Hej! Sitter just nu i min säng och ska strax packa gymväskan. Har planer på att sticka till gymmet en sväng innan jag åker hem efter jobbet, för dit ska jag ju först. Är dock sista helgen att jobba nu, lite tråkigt men så kan det vara. Är nog inte alls mycket folk ute i helgen, då tranorna bara minskar för varje dag som går. Lite stressande dock med tanke på att vi har drygt 90 enkäter kvar att samla in. Wish us good luck typ? haha

Asta igår var förövrigt grymt, kan visa lite bilder därifrån senare ikväll eller så :)
För jag har inte fört över dom från mobilen än. hehehe



amanda

skön bild :p

LINNEA

sv; ja verklige ! klagar inte på att vara ledig varje tisdag :D kram

Olivia Magnusson

HAHHA så klockren!!

sv: åh tack :D
kramis♥

Hanna

sv: härligt att höra :) jo det är fint!

Agnes Eriksson

HAHAHA skön bild!
sv: åh ja verkligen! kram

Ida och Amanda

Haha typ jag!❤

Tea

Hahah vilket skön bild! ;D

HJJONSSON

hahaha bra bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: