Konstiga drömmar ~

 
Godmorgon på er! Jag vaknade upp en aning fundersam efter att ha drömt världens konstigaste dröm.
Mina två killar Aragorn & Sauron hade fått två små ungar som jag upptäckte när ungarna var 3 veckor gamla och killarna inte längre orkade ta hand om dom. Jag blev ju självklart jättefundersam men jag tog så snällt hand om dom två söta små flickorna, som det blev. Jättekonstigt med tanke på att jag vet att mina killar är just killar. haha
 
Idag ska jag in till stan en snabbis för att hämta ut en platta till jobbet imorgon då min inte fungerade som den skulle riktigt förra helgen. Jag har nämligen fått ett litet jobb som marknadsundersökare under ett par helger. Det blir nog denna och nästa helg också bara, men jag är glad för det lilla jag får :) Det ger mig iallafall lite hopp om att jag duger (:



Emelie Andersson

Fin bild :)

Sv: ja min onsdag var också jättebra :)
Hoppas på en lika fin torsdag bara!

Julia Abrahamsson

dock en sak jag beställt själv så inte lika kul :)

Julia Abrahamsson

sv: haha, okej, det kanske är lite roligt ändå. Jag får heller aldrig post :) Glömde skriva svar på min förra kommentar men tror att du fattar :)

Agnes Eriksson

Åh riktigt bra citat!
sv: haha eller hur! kram

Emelie Andersson

Drömmar kan allt vara märkliga! Ibland känns det som vissa verkligen är verklighet! ;)

frida christina

Drömmer alltid konstiga drömmer!

aina [fotoblogg]

Så bra citat!

amanda

sann bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: