Lunch ~

 
Godmorgon kära ni! Hoppas ni sovit gott!
Det har jag gjort och nu är jag redo att sparka igång ännu en dag.

Ska alldeles strax hoppa upp ur sängen och fixa iordning mig.
Ska möta upp Ellinor på stan & så ska vi gå till banken och luncha ute.
Jag ska även springa förbi djuraffären och köpa lite sand till mina småtroll, för det har dom tjatat om hela natten!

Vad ska ni göra idag? :)



frida christina

Åh vad mysigt att luncha!

Tea

SV: Tack så hjärtligt fina du! kramis<3

Agnes Eriksson

haha så sööt! kram

natalia

Så härlig bild ;D

Anonym

ahah såå häftig bild. hur gör man en sån?kram

VERONICA - modeblogg

Men åh vilka härliga bilder, älskar GIF-bilder! :) Gud så söt du är! Ha en fin tisdag fina du, kramkram!

bexollila

sv : haha ja visst var min svampbob tungpiercing söt ;D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Jag har skola och sen ska jag nog på stan med mamma en sväng:)

sv: Tack:) Kramisar♥

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, typ sådär ser jag också ut när man har en mask som stelnar;)

emelie andersson

sv: tack så mycket finaste du :D

Milina Salihodzic

Haha söt gif :)

Nelly

Vilken charmig gif ^^

Fani

Haha rolig gif ju xD

Emelie

Haha, så charmig gif!

Olivia

Haha, vilken rolig bild! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: