Morgonpromenad @ Skogen ~


Hej! Kom hem för cirkus en timme sedan efter en långpromenad i skogen med Ellinor, hela 7km avverkade vi så nu är mina ben lagom trötta. Fick jätteont i smalbenen igår på gymmet så benen vad väl kanske inte helt nöjda med min morgonpromenad helt enkelt.. 

Har precis ätit en frukost/lunch bestående av äggröra och grönsaker som blev jättegod, hehehe.

Nu ska jag försöka plugga en stund.
Vad ska ni göra idag? :)



Emelie

Härligt med morgonpromenad :D

amanda

fin bild :)

milina.blogg.se

åh vad härligt :)

Agnes Eriksson

åh fin bild, skogen är lite läskig tycker jag hehe..
sv: haha taack! kram

natalia

Har också tränat så nu blir det mat :D

ebba:)

hej! missa inte min tävling där du kan vinna 2 kg lösgodis, gott va? :D

julia

härligt! :)

V I L M A L A ♔

Så mysigt det är med promenader! kram <3

Sandra - foto & vardag

Svar: Jaa superskönt :D

Henrietta

kul med promenad!

Mikxki

Härlig bild :)

Anonym

sv: ja :) åh vilken fin bild!

Afrodite Edreflo

skönt med en morgonpromenad :D

Anita

Mysig bild !

Fani

7 km var inte illa och vilken fin bild! Så skönt att promenera i skogen ju :) Var ett tag sen jag gjorde nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: