Påskafton ~

 
Vi startade dagen med att åka in till stan och gå på ett boxpass, där vi 45 minuter senare klev ut svettiga och helt slutkörda. Vi skyndade oss sedan att hämta upp min syster Ellinor som skulle hem till oss och äta lite påskmat.

När maten sedan låg i våra magar så åkte vi in till stan och släppte av Ellinor på hennes jobb eftersom hon skulle jobba, medan vi fortsatte vidare till min moster. Efter lite påskäggsletande (jag fick allt ett påskägg med ansiktsmasker och lite naturgodis, hur bra är inte min mamma?), promenader och fika så drog vi oss hemåt trötta och mätta.

Väl hemma gick jag och mamma ut på en promenad innan vi hamnade i soffan och kollade på hobbit.
Det hela slutade med att jag ännu en gång somnade framför hobbit och sov i ungefär två timmar innan jag förflyttade mig till sängen.

När jag såg Hobbit på bio i vintras så somnade jag flera gånger under filmens gång, därför skulle vi se den igår. Jag får väl helt enkelt se om den sista timmen idag, när jag är pigg.

Nu ska jag ringa pappa och sen ta en promenad in till honom.
Vi ska med Dixi till vildsvinshäng.
Kul!

Vad ska ni göra idag?



natalia

Gud vilken fin bild :D

Anonym

sv: absolut :) åh så längesen jag åt naturgodis, det är så gott!

jessy

SV; eller hur :D de tatueringarna är ju inhackade med, för på den tiden fanns det inte några maskiner. Ascoolt!

amanda

fin bild!

Ester och Mollie

Hejsan, vi har en omgång utav veckans blogg just du det hade varit jättekul om just du ville vara med och delta!

Här är en länk till inlägget;
http://drevingeryttarna.blogg.se/2014/april/veckans-blogg.html#comment

Härlig blogg förresten!!

KassandraPalma

Härligt med ett boxpass :)

Sanna Widman

Hejsan! :)
Nu är två vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och anmäl dig gärna igen.
http://sannawidman.se/2014/april/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment

Glad Påsk

♫♪ sandra

härlig bild :)

Sabina

Fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: