Plugga ~

 
Teenager Posts (Joliesfantaisies on weheartit!) Teenager post
 
Godmorgon! Jag ska alldeles strax börja plugga, skulle pluggat igår egentligen men hade verkligen ingen lust alls till det. Har ett prov på fredag så jag får sätta fart med pluggandet liksom. Även fast det är det tråkigaste i världen liksom. Jag har iallafall tänkt att gå ut och gå en sväng senare, ser ut att vara fint väder ute så man får väl passa på!

Vad ska ni göra idag? :)



frida christina

Lycka till med pluggandet!

Erika

När jag gick i skolan brukade jag alltid plugga dagen innan, haha, inte så smart!

sv: Om hon är :)

jennifer

sv: jaa det gör den verkligen!

Viktoria Eriksson

roliga citat, lycka till med pluggandet finis! <3 kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: