Regnig dag i April ~

Lol
Godmorgon! Jag vaknade klockan 7 av att någon satt ett larm på min arbetspadda, antagligen personen som hade paddan innan. Men jag menar, vem gör något sånt?! Jag som hade tänkt att ta en lång sovmorgon idag!
Men nej, det fick jag ju inte. Lyckades dock somna om i två timmar innan jag vaknade igen. Fortfarande lite bitter över att någon glömt att stänga av larmet efter sig.

Annars ska jag alldeles strax äta lite frukost och sen sätta igång och storstäda, det kan behövas.
Så nog blir det lite vårstädning, som jag skrev förra veckan att jag aldrig gör, trots att det knappast är vår ute utan snarare höstväder med regn och rusk. Men vad gör det? Med bra musik kan även den tråkigaste dagen bli bra!

Vad ska ni göra idag?



Hanna

aha. är det roligt ? :)

frida christina

Skönt med sovmorgon!

Ida och Amanda

Kul bild!❤

Amanda [SPONTAN]

Skönt att du lyckades somna om igen :)

nathalie

måste med städa! blir att göra sig i ordning för jobbet :)

Emelie Andersson

Sv: tack :)
Kul att du Gillar det :D

Anonym

sv ja :) jag ska hälsa på en kompis i piteå!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: