12 - 16:30 ~

 
Jag är fortfarande sjuk, förkyld som bara den så att det är knappt att nässprayen fungerar.
Meeeeeeen, jag är snart påväg till jobbet där jag ska jobba 12 - 16:30 idag.
Jag har dock "tagit ledigt" imorgon och på fredag, allt för att vara sjuk på julafton.
Så det är bara att stå ut och se glad ut.

Men nu ska jag gå och fixa en snabb lunch, innan det är dags att åka om 30 minuter.

Vad ska ni göra idag?
 



Boel

Krya på dig! Så söta bilder också hihi!

Sv: Tack :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Krya på dig!

KassandraPalma

oj, hoppas det blir bättre!

miningalinn

Tråkigt att du är förkyld. Jag blev själv just frisk! Krya på dig!:D

Nelly

Fy för att vara sjuk! :C Krya på dej!

Emmy Lam

Hoppas det går bra på jobbet nu då!

sv;
Hihi ja verkligen, mycket kär tradition det där! ^^

Erika

Krya på dig, inte kul att vara förkyld!
Idag tar jag bara det lugnt :)

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Krya på dig!

Älskar Pusheeeen :D

Pauline

så jobbigt att vara förkyld :(

natalia

Krya på dig <3

Sarah

Krya på dej :)
Ja e me sjuk..

Jenny Karlsson

sv: Vad kul, var i gumbet :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Krya på dig! :)

jonna

Hoppas du fick en bra dag ändå! :) Krya på dig!

Linnea Kinis

jobbigt att vara sjuk!!

Linn

usch va hemskt att vara förkyld hoppas du blir bra snart!

Pauline

hihi vilken söt gif


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: