121914 ~




Julia

mysigt att baka julgodis :)

natalia

Vinnaren av lucka 17 och 18 är upp på bloggen.
Du får detta mejl/kommentar för att du är med i antingen ena luckan eller kanske båda luckorna.
Ber om ursäkt om du får detta två gånger.

Glöm inte, att vara med i dagens lucka där du kan vinna ett valfritt skal.

Ronja

Julgodis!! Är dock jätte dålig på att laga julgodis, det är så svårt att få det att lyckas :/

natalia

Måste också städa ;(

Erika

Ska minsann också julbaka idag :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som ett par bra planer för dagen :)

Linn

mums va gott med julgodis!:D

Ida

Åh, mysigt med att baka julgodis!

Svar: Tack! :)

Alice

Jag vill bara tipsa dig om min julkalender. Varje advent fram till jul hittar du en roliga tävling! Senaste luckan hittar du här: http://alicelindstrom.se/2014/december/lucka-3-2.html#comment

bexollila

sv ja ibland får jag väl va söt och dela med mig av mina smarta tips hehe

natalia

Tack för att du är med i dagens lucka. Vinnaren kommer att lottas ut under kvällen. Lycka till

natalia

Hoppas du får en fin kväll <3

Beatrice Johansson

Så roligt att baka julgodis!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Flisan

sv: ja och jag e super nöjd :D

Ida

Hoppas att du har haft en härlig dag!
Svar: Vad roligt att du har en bästavän! :)

milina.blogg.se

gott med julgodis :D

emelie andersson

sv: ja den va toppen :D

Sarah

Va kul att göra julgodis :)

Alice

Åhh vad mysigt att baka julgodis!

linah

vad för julgodiis?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: