2 december 2014 ~


Hej! Jag sitter just nu i personalrummet och har rast. Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt :) Jag jobbar till 16:30 idag, sen ska jag åka hem och dra med mamma ut på en promenad. Vi gick gick  mörker igår, kallt som attan men skönt. Annars händer inte så mycket mer idag, jag har köpt en extern hårddisk så jag håller på och sorterar bilder och lägger in i mappar och sånt.

Vad ska ni göra idag?



Karin Lygnersjö

Sv: Jaså? Va kul o höra :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Usch, jag skulle verkligen behöva gå igenom mina bilder, men det tar ju sådan tid åhhhhh

Emelie

Hoppas verkligen att du har en fin dag! :)

frida christina

Vad jobbar du med? KRAM

Henrietta Nylund

Det börja närma sig julen nu :D

Flisan

sv: hoppas verkligen det för det skulle vara en stor dröm som skulle slå in då :D

vilket datum har du valt att du skulle vilja åka? :P

bexollila

idag har jag vart på möte och nu ikväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: