22 december 2014 ~

shades-of-invisible.tumblr.com

Nu är det bara 2 dagar kvar till jul och ynka 9 dagar kvar av det här året. Hur fort har inte det här året gått? Känns som att det nyss var nyår, att jag nyss började jobba inom förskolan (April), var utomlands (augusti/september) och nyss fyllde år (november).

Idag har jag inte mycket planerat, jag ska städa iordning ordentligt på rummet.
Sen ska jag åka in till stan en snabbis och sen hem igen och slå in dem sista julkapparna.

Vad ska ni göra idag?



MATILDA

Håller med, året har gått jätte fort :D

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh jag längtar supermycket :)

Hanna

Eller hur! Var tog tiden vägen? Tyckte att jag var så glad över att jag skulle bli 15 i år alldeles precis. Och nu är det snart nyår igen... :)

Linn

haha den där bilden var så sann!

Åsa

känner som bilden heh

Sv: Tack :)
Kram och god jul

Viktoria Eriksson

Hihi, sant :) kram

Beatrice Johansson

Det har verkligen gått så himla fort!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Emelie

Haha, bilden är så sann!

God jul :D

Sanna Preifelt

Haha älskar att duscha!

Hoppas att din jul var jättebra, att du fick äta mkt god mat, umgås med nära och kära och framförallt få känna dig älskad ❤

lianass.blogg.se

Hahah vad härlig bild!! Stämmer så himla mycket!!

Boel

Jag sjunger och gör livsavgörande val i duschen haha! ^^

Sv: Roligt att du tycker det :)

♀ THE REVOLT ♀

Shiet, bilden är så sann! Asså du vet citaten och bilderna du brukar lägga upp, asså de träffar mig verkligen BAAM för de är så mig xD

♀ THE REVOLT ♀

Shiet, bilden är så sann! Asså du vet citaten och bilderna du brukar lägga upp, asså de träffar mig verkligen BAAM för de är så mig xD

Sofie Selling

Haha vilken bra bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: