Match #1 ~

Min ansökan blev godkänd den 28 november och jag har väntat på ett bra tillfälle att berätta detta, men det har inte kommit något bra tillfälle. Därför berättar jag detta nu! Jag avslutar nu min ansökningsprocess och går istället in i matchningsprocessen!  och med detta sagt, har jag också fått min första matchning!



http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ny/NY_1399.gif

Familjen bor i Pelham, New York och består av mamma, pappa och två tjejer på 0 och 5 år.
Det finns några bilder på familjen men ingen mer info. Fick ett mejl om att dom precis gått in i matchningsprocessen och ännu inte fått färdigt allt men att de sett min profil och blivit intresserade.
De ville prata mer, så jag svarade på mejlet och frågade om de inte kunde berätta lite mer om sig själva.
Men jag pratar gärna med familjen, så att man kan få en egen uppfattning om familjen. :)



Anonym

Sv: jaha okej det förstår jag för det vill inte jag heller :P min familj som vill prata med mig har två pojkar på 14 och 15 år skulle vilja ha yngre men ska självklart prata med dom men vill inte ta den första familjen som man matchas med lixom :P

Linn

åh va spännande för dig!!

bexollila

vinnarna av bex showtime är dragna & ny omgång uppe - http://www.nattstad.se/bexollila/bex-showtime-16443656

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Men åh vad roligt och spännande!! :D

☆Z I N J A☆

Åh vad kul!

Madeliene

Vad roligt! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så spännande att få följa din resa mot att hitta rätt au pair familj:)

Julia

vad spännande :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: