Sista julklapparna ~

Hej! I skrivande stund sitter jag i bilen med mamma påväg till Skövde där vi ska träffa en arbetskollega för en fika och den sista julklappsshoppingen. Är inte det lite sjukt att det bara är 4 dagar kvar till jul och jag inte är klar med alla julklappar än?? haha

Har ni handlat klart alla julklappar än?



bexollila

ja de var faktiskt skönt med en lugn dag :)

Maria

ja helt otroligt att det är jul så snart :)

Pauline

haha ja lagom är så svenskt haha

Lollee

Japp fixade det när jag var på ullared i början på december, känns sjukt och säga det hahah!

Julia

jag har bara några kvar men vet vad jag ska köpa så känns lugnt ändå :)

Liborius

Jag har en julklapp kvar som jag ska köpa på måndag:) Vet reda vad jag ska köpa så det är skönt:) De andra var jag faktiskt klara med i slutet av november redan!

Anonym

Sv: tack så mkt :D

Elin karlsson

Jag är redan klar med alla min julklappar. Kan inte heller fatta att det är bara 4 dagar kvar till julafton, det har gått så fort :)

Erika

Gillar bilden :)
Jag är klar med alla julklappar, riktigt skönt!

Linn

Idag blev jag klar med julklapparna!:D köpte den sista idag:)

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du hittade de sista julklapparna idag! :)

Isabell

Jag är inte

Isabell

Jag är inte helt klar med julklapparna heller än! Börjar bli lite stressad nu haha ! :)
Ha en fin kväll :)

Boel

Bästa ordet, typcial svenskt också haha!

Sv: Tack för ditt tips :)

Anna

Lagom är bra :)

amanda

vilken grym bild!

KassandraPalma

haha härlig bild!

Elin

Den där texten... haha klockren!

♀ THE REVOLT ♀

Hoppas du hittade ngt fint!^^

Tea

SV: Tack så jättemycket finaste du, blir så glad! ♥
Ha en fortsatt härlig kväll, kramisar! :)

natalia

Vinnaren av lucka 19 o 20 är uppe på bloggen.
Så kika in o se om DU vann. Om du inte vann är det bara att vara med i nästa tävling. Tänk dock på att det bara är 4 luckor kvar så passa på!!!

Alice

Jag har ett par julklappar jag ska fixa på måndag med har planerat vad jag ska köpa så jag är faktiskt hellugn. Känns skönt! (:

miningalinn

Köpte mina sista idag!:)
Sv: det hoppas kag att vi kan göra ändå!

Emmy Lam

Är färdig så hoppas du också blir färdig snarast så det känns lugnt och så :D

sv;
Hihi vad snällt av dig, det ska jag hälsa! :)

Jasmine

sv:
tack! =)

Karin Lygnersjö

Komiskt att det är ett ord som bara finns i svenska språket!

sofft.blogg.se

Jag är som tur är klar med alla julklappar!

☆Z I N J A☆

Vad rolig bild! jag är oxå klar:)

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Vad roligt att du är med och tävlar i dagens lucka! :) Lycka till och hoppas du får en bra kväll!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fixade sista julklappen igår. Från början var det meningen att det skulle bli 27 julklappar, men råkade bli 39... HAHA.

jonna

Ja, den får duga detta året :)
Jag blev klar idag, nu ska dom bara packas in också :)

Linnea Kinis

vad kul!
jag köpte klart alla klappar i tisdags, eftersom det var min sista lediga dag innan julafton :)

Julia Müller-Sandvik

Jag hade handlat alla julklappar redan i november tror jag ;)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tittar in och vill önska dig en riktigt fin jul:)

céline

Haha, bilden stämmer såå bra!
Jag var färdig med alla mina julklappar den tionde!! Men så blir det om man är överexalterad! :)

lianass.blogg.se

Hahah bilden :')
sv: Tack snälla!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: