040 ~

040. 3 saker som aldrig kommer in i ditt hem.
- En fågelspindel.

 

- En bläckfisk!!

 

- Fula tapeter.



Huvudet mår bättre idag, håller bara tummarna att det håller värkfritt resten av dagen också.
Jag har inga som helst planer för dagen, utan jag tar den lite som den kommer. Funderar på om jag ska kika på en serie kanske, men vi får väl se. :)


Vad ska ni göra idag? :)




Lindal

usch för spindlar:D

malin

-ja det är skittråkigt, men nu får man väl börja om då... :(

Haha här sitter jag och blundar, kan inte ens se en sån äcklig sak på bild som är längst upp (haha jag hatar ordet också om du undrar xD). Jag är inte bara rädd, har fobi så min familj vill att jag ska gå i jävla terapi..... :o

Alice ツ

Sv; Japp ^^

Johanna - A dream as a model ♥

intressant!

Ida ☯ the sky under the sea

Hahaha, håller med!

Alina

ok du o jag kan vara försökskaniner! ^^ Ha en fin kväll! =)

LIENE

Tack :)
Förutom att jag varit i kyrkan idag tog jag också dagen som den kommer.

Linnéa

Haha, så sjukt bra lista där <3

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Rolig lista :)

Idag har jag tränat och städat, nu ligger jag i soffan och kollar på OS :)

Sanna Widman

Hejsan! :)
Nu är vinnarna uppe i veckans blogg. Kika in om du blev en av vinnarna och anmäl dig jättegärna en gång till. Hoppas du får en fortsatt bra Söndag! :)
Kram

http://sannawidman.se/2014/february/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment

Lina Johansson

- Åh tack :)

amanda

skönt att huvudet mår bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: