041 ~

 
041. Har du varit med i någon tävling som visats på tv?
- Nej. Om inte publik i Fame Factory räknas. Jag var väl runt 7-8 år och hade röda byxor på mig,
dom syntes bara en snabbis i TV.. Men jag var ju med iallafall och det var huvudsaken.



jennifer

sv: jaa det är ett par stycken :)

Linnea

Ja det var det verkligen!
Hoppas att du haft en toppen helg och att du fått en toppen start på veckan!
Kram! ♥

LIENE

sv: Kul du tycker det :)

Vacker utsikt!

PINKPIERCINGS.se

svar: Ja det ska bli kul, tycker min arm är lite naken med bara rosorna och så trivs jag inte med enbart rosorna, ska bli roligt med ett helt nytt motiv som absolut inte passar till rosorna, enligt mig :D

PINKPIERCINGS.se

svar: Ca 100 st dagar låter inte som att dom kan gå fort, men man vet aldrig :)

Alina

jaa känns nästan omöjligt ibland!

fame factory var ju riktigt kul!
ha en fin kväll!

kaffehörnan

Kul att vara på tv en gång

patriciac.blogg.se

sv. Den svart vita var ju billigare, men jag kunde inte låta bli den söta rosa hihi:)

natalia

Kul att vara med lite iallafall :D

Viktoria Eriksson

fiin bild! <3

malin

riktigt fin bild! :)

-ja det var bra, för det är ju mycket roligare när alla är med samtidigt! :)

Linnéa

Haha, ja dom är såååå sköna killar, och norskan gör allt <3

Lydia

Härlig bild:)

PINKPIERCINGS.se

svar: Ah det hoppas jag verkligen, är så himla spänd på och se motivet hon har skissat upp med det jag vill ha med :D

PINKPIERCINGS.se

svar: Ja det är ju det :d

☆Z I N J A☆

så fin bild!
haha vad kul att ha varit med i tv!

Linnéa

Hoppas att kvällen blir bra annars <3

Emma Broberg

jättefin bild! ha det fint, kramis. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: