047 ~

 

047. 5 bästa sakerna du vunnit

- En hoppboll med handtag (Man satt på den och hoppade runt)
- Gosedjur
- Choklad på Liseberg

- Babyfoot
- Presentkort


Listade snarare saker som jag kommer ihåg att jag vunnit, hahaha.



LIENE

Kul saker du vunnit :)

Amanda

Åh kommer ihåg de hoppbollarna :D

Johanna - A dream as a model ♥

låter som bra saker :D

V I L M A L A ♔

onomnom choklad <3 <3

VERONICA - modeblogg

Vad roliga saker du har vunnit! :) Kramar

Rebecca

Fin bild!
Nu är veckansblogg avslutad, kika in å se om det blev du. Om inte, anmäl dig gärna igen. :) http://byrrebecka.blogg.se/2014/february/veckansblogg-ny-omgang-2.html#comments

Amanda [SPONTAN]

Åh, hoppbollar var ju så himla fantastiska!

Lina Johansson

- Ja verkligen :)

SOPHIEHELENA

Visst är den, det är min favorit :)

frida christina

Vilka bra vinster!

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe, kika in och se om det är du! KRAM <3

hanna

har du haft en bra söndag? :)

Moa

Åh jag minns de hoppbollarna, de var typ de bästa man kunde äga när man var mindre! :'D

sv: Tack sötis :)

frida christina

Ha en helt fantastisk måndag fina du!

Det vore jättekul om du ville vara med i min veckans blogg tävling, kram! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: