049 ~


049. Vad säger andra människor när du sjunger?
- Jag sjunger så falskt att jag skulle kunna krossa rutor och få till och med den dövaste av dom dövaste att be mig att hålla tyst. Därför sjunger jag bara när ingen hör! hahaha



Julia Svensson

sv: Åh tack sötis! Gud vad glad jag blir!♥ Kram

LIENE

haha, så farligt är det nog inte. Oavsett om vi kan eller inte kan sjunga ror jag vi alla är någorlunda musikaliska, för människor gillar ju musik :)

Amanda

Så farligt tror jag inte du låter ;)

Amanda [SPONTAN]

Haha, härligt!

Lina Johansson

- Ja det var det :)

Hanna

Jag sjunger också bara när ingen hör eller iallafall när ingen annan än min pojkvän hör :P
Sv: Listor är verkligen bra när man har mycket att göra! :)

Lotta

Sv. Jaa, han är så himla gosig! :D

Hahahah, skrattar verkligen när jag läser för det skulle lika bra kunna vara en beskrivning av mig! Jag sjunger så fruktansvärt dåligt att jag knappt öppnar munnen trots att en bra låt spelas :p

Linnea

Svar: Ja verkligen! :)
Hoppa satt du haft en bra vecka hittills? Några planer för morgondagen?
Kram ❤

LYFTMER

Haha det är du inte ensam om! :p
Sv: Tack så mycket! :D

V I L M A L A ♔

Awe haha :((

Knaperbloggen

haha det är lite samma här, sjunger inte alls bra :/
kram

jennifer

sv: åh tack!

Moa

hahah åh din text<3
Den stämmer verkligen in på mig också^^

sv: Tack :))

hanna

haha läskig orm! :O
jag älskar att sjunga när ingen hör haha :D

Jonna

Likadant för mig! Jag kan verkligen inte sjunga så det blir bara när jag är själv och ingen hör. Då får man passa på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: