053 ~

 
053. Hiss & Diss - Musik
Hiss
- Spotify
- Träningen går bättre med musik.
- Finns musik till alla tillfällen och humör
 
Diss
- Band som lägger ner
- Band som bara kommer till ett ställe i hela Sverige och det är för långt att åka.
- Melodifestivalen



Jen

Diss för melodifestivalen från min sida oxå!

Jen

Jag kollar btw på en serie som heter Fairy Tails! Det e en anime serie så det e inte många som inte e insatt i anime känner till det hihihi :D

Milina Salihodzic

Musik är det bästa som finns!

moniki.blogg.se

mm^^

V I L M A L A ♔

eyy inte dissa mello!

Viktoria Eriksson

hiss för hiss&diss hehe ;D fin du är <3 kram

Viktoria Eriksson

hiss för hiss&diss hehe ;D fin du är, kram <3

aina [fotoblogg]

Vad fin du är :)

julia

håller med :)

hanna

hehe jag älskar dom :D ska köpa ett par snart !

jag håller med dig med dina hiss och diss :D
älskar musik det går väldigt mycket bättre!

G I N A ~

diggar dina piercingar :)

Hanna

jag kan, men föredrar ju musik hundra gånger om hehe :d

Amanda

Håller med dig! Fast melodifestivalen är nog mitt emellan ;) Detta året är verkligen en diss..

Sofia

Just nu lottar jag ut en valfri bikini på bloggen, var gärna med och tävla :D Kram och ha en fin helg!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra hiss och diss!:)

J o j z y ♛

SV: Ellerhur! Himla bra att du tycker så! :D

Ha en gooo lördag ~

VERONICA - modeblogg

Riktigt fin bild tjejen! :) Och roligt inlägg!

Sanna Preifelt

Är heeelt med dig, men jag tkr faktiskt melodifestivalen är ganska kul, fast inte musiken, mest jippot i sig, haha ;P

Sanna Preifelt

Är heeelt med dig, men jag tkr faktiskt melodifestivalen är ganska kul, fast inte musiken, mest jippot i sig, haha ;P

Milina Salihodzic

- ja verkligen :)

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

jag håller också på med den utmaningen :D

Hej! Jag har "dagens blogg" tävling på min blogg, kika in och delta :)
http://www.nattstad.se/idahtt/dagens-blogg-12581057

Celine

Jag kollar alltid på melodifestivalen haha! Fast skämten där suger & de flesta låtarna gör också det :p Det är väll bara tradition haha!

Lina Johansson

- Tack visst var den! :)

Hanna

jag kan men jag föredrar med ju :D

Sara Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll.

Hanna

Jag dissar också Melodifestivalen, har inte sett de på flera år :)
Sv: Ja, verkligen :)

LIENE

sv: Haha, precis! Så därför vore det skönt att vara som en duracellkanin.
Kram <3

Linnea

Svar: Tack så jätte mycket! Ska umgås med pojkvännen! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills? Och att du får en toppen kväll!
Kram! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: