056 ~


056. Bryr du dig om hur städat andra har det i sina hem när du besöker dem?

- Nej, det gör jag inte. Sålänge jag inte behöver krypa igenom ett berg av sopor när jag ska ta mig in,så får personen som jag besöker ha det precis som dom vill.



B R O W N S U G A R

Söta!

V I L M A L A ♔

Samma här men jag stör mig när jag själv har lite stökigt ibland hehe.. Ha en fin tisdag <3

Linnea

Svar: Ja verkligen! Samma här! Bara bra :)
Hoppas att du fått en bra start på veckan? :)
Kram! ❤

MATILDA

söta =)

HJJONSSON

Sv. Åh tack! :D

Pauline

söta bilder, jag har verkligen jätte svårt för att folk har det ostädat..

aina [fotoblogg]

Åh gud vilka söta hamstrar!

natalia

Så söta :D

josefine

Håller med dig!

frida christina

Känner samma sak här, fast föredrar när det är fint!

emelie andersson

sicka sötnosar ;)

Patricia Karlsson

NEEEEEEJ gud vilka sötnosar haha jag smälter!! :D
Nu måste jag övertala min pojkvän åh skaffa en hamster!! :D

Just nu har jag en tävling på min blogg om du är intresserad, jag lottar ut en valfri bikini från to die for
Kika in på min blogg också om du vill.

http://patriciakarlssons.blogg.se

Julia

söta :D!

Hanna Victoria Sahlqvist

Söööta :D

Emma Broberg

så himla söta! :D hoppas din tisdag har varit fin, kram. <3

FlizanLizan

sv: javisst e dom :D
haft en bra tisdag? :)

julia

sv: Åh tack sötis! Glad jag blir!♥ KRam

isabella

Åh vilken liten sötnos! :)

Becca

Men gud vad söta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: