058 ~

 

058. Om någon hälsar på oannonserat, får du skämmas för hur det ser ut hemma?
- Nej. Visst kan det vara lite stökigt och så, men aldrig så stökigt att jag behövts skämmas för det. Skulle jag få oväntat besök skulle det ta mig en minut att plocka undan allt, så att ni inte tror att det är stökigt överallt. haha




Erika

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

sv: Tack :)

jennifer

sv: hihi jaa :)

Milina Salihodzic

Så himla söt :)

V I L M A L A ♔

Man ska int ebehöva skämmas ;)

Nathalie Tegelstam

Så söt :) kram

Julia

söt!:)

Emelie Andersson

Dom är ju för söta! :)
Allt bra med dig?

Michelle

Jag brukar inte heller behöva skämmas hur det ser ut hemma.. vi håller det mesta i ordning :)

Jen

Det e bra det ;) men man ska absolut inte behöver skämmas egentligen. Men jag e så himla ordningsam av mig så jag skulle nog skämmas XDD

Johanna

Nä men hallå gud vad söt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: