1001extensions ~

Fick hem ett paket från 1001extensions förra veckan.
Jag har aldrig använt löshår innan så jag är inte den som tackar nej till att få testa det.
Så förra veckan fick jag hem ett paket från 1001extensions med löshår i färgen mörkbrun.
Dock är mitt hår just nu färgat i en rödare nyans, som dock bara syns bra när håret är ute i solljuset så därför tror jag inte att löshåret är några problem att använda om man till exempel vill ha det om man ska gå ut eller så.

 
Jag har dock inte fått till det så att det ser snyggt ut än, så det övar jag fortfarande på så därför får ni ingen bild av det idag. Om jag lyckas få till det snyggt kan ni få se en bild när det väl händer. haha

Men det lilla jag har testat så är jag nöjd med håret.
Man kan locka och färga håret, då det är äkta människohår.
Det tycker jag är bra, då mitt hår oftast är mer lockigt/krulligt än rakt. :)

Har ni testat på löshår?
Vad tycker ni om det?



aina [fotoblogg]

Jag skulle vilja testa löshår :)

Felicia

Nope, har långt hår, börjar få det lika långt som förr igen också )

puss

Lina

Jag har verkligen aldrig testat löshår och kommer nog aldrig göra det heller. Mitt egna hår går ner till svanken haha :D

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så jättemycket!! :D

Michelle

Jag har testat deras löshår. Var jätteimponerad! :D

Nelly

Så roligt - hoppas du får ordning på det hela :) Har själv aldrig provat löshår

Lina Johansson

- Åh tack! :)

vanja

sv: jag med :D

julia

nice! :)

Hanna

Jag har provat både clip-on och nailhair, riktigt fint om man får det inklippt av en frisör, jag har alltid varit nöjd! :)
Sv: Ja, verkligen! :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag skulle vilja ha lockigt löshår! :)

Svar: Hon tackar säkert! :)

V I L M A L A ♔

Jag har löshår och det är helt underbart, sjukt snyggt <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag fick det också förra veckan, men har inte hunnit hämta ut det för ens idag. Tyvärr var det inte rätt färg så jag kommer behöva färga om det om det ska passa:(

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jo vi ska åka. Jag tror inte att det är så farligt på just turistorterna, men däremot så kommer vi ju inte kunna åka och kika på pyramiderna och sådär:( Så länge inte UD förbjuder resor så kommer vi åka.

Felicia

SV: tack girl,

puss natti

milina.blogg.se

Jag har testat clips, men jobbigt att stå och sätta in det varje morgon.. skulle vilja sätta in hos en frisör, men det kostar ca 7000

Amanda

Jag hade löshår för några år sedan, det såg förjävligt ut haha :D

moniki.blogg.se

ja så underbart söt ^^

Lisa Radojewska

sv; vad roligt! måste prova det teet, verkar jätte gott!:D

Kan säga en sak om löshår, jag vill ha det MEN det sliter så fruktansvärt mycket på håret, då är det bättre att köpa piller och kapslar så att ditt hhår växer fortare än att köpa detta tyvärr :/ Men fint är det!

Kram fina du!

Emma Broberg

jag har aldrig testat löshår, men skulle gärna vilja göra det så snyggt med långt hår ju! ha det fint, många kramar. <3

VERONICA - modeblogg

Har själv fått hem löshår därifrån! Grymt ju :) Kram

Alice ツ

Sv; Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: