17 februari ~


Hej på er! Idag är jag inte på topp, kunde verkligen inte somna inatt så somnade väl runt tre ungefär. Jag kan inte somna när jag har ställt klockan och vet att jag måste gå upp tidigare än klockan 10. Tar flera timmar för mig att somna, jättejobbigt!

Idag ska jag försöka komma iväg till gymmet, känner mig piggare på förkylningsfronten så nu har jag ingen anledning att inte gå dit. Har inte varit där på jättelänge, hehehehehe.

Vad ska ni göra idag? :)



Lina

Vad jobbigt att inte kunna somna :/ Hoppas du blir lite piggare under dagen!

josefine

Härlig bild!

Michelle

Kul bild! Skönt att det verkar vara bättre på förkylningsfronten!! :D

Anita

Söt bild, hihi. Hoppas dagen blir bättre. Kram

Sanna Widman

Hejsan! :)
Nu är vinnaren i veckans blogg uppe! kika in och anmäl dig gärna igen ! :)
Kram

michelle bergström

Sv: härligt att höra! Jo det är bara bra med mig också :D

PINKPIERCINGS.se

svar: Åh tack :)

Amanda

Ojdå... hoppas du sover bättre inatt!

irma frisör och makeupartist!

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna Uniq One Hair Treatment.
Mer info om tävlingen och produkten finns på bloggen!
Välkommen!

Agnes Eriksson

sv:ja eller hur..
haha sötis! kram

frida christina

Vilken härlig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: