Aldrig mera ~

 
Jag gjorde ett tappert försök med att göra bananpannkakor tidigare idag.
Resultatet? Inte så lyckat..
Dom gick ju inte att vända på, utan gick bara sönder.
Jag är nog inte gjord för att stå i köket, så är det bara.



jennifer

hahaha!

sv: jaa super gott!

VERONICA - modeblogg

Hhahah roliga bilder :) Kram

amanda

haha segt att det inte blev så bra :P

Julia Svensson

sv: Hihi ja det är superkul här!♥ Kramis

Jojo

haha ;D

Julia

haha inte lätt det där :p

LIENE

Tråkigt att dem lite lyckades. Kanske nästa gång? Man lyckas inte alltid på en gång.

Joy Wagner

Hahahaha ser ut som jag när jag lagar pannkakor xD


Kika gärna in på min blogg för tips av en frisör och fransextesionist.
www.msjoywagner.blogg.se
skriver om allt från min vardag till skönhetsoperationer och delar med mig av spännande tävlingar!

Puss & Kram Take Care

Emelie Andersson

Sv: så härligt att höra :) det är ganska bra här med :) lite trött så jag ska snart sova :)

Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING)

Åh du är inte ensam om det... Händer alltid mig!

Kram! FitnessbyJulia.

dite

hahah åh så där ser det ut när jag gör pannkakor också, typ lättaste saken att göra men inte klarar jag av det eller.

natalia

Hahaha vilken perfekt bild ;D

hanna

åh det måste jag testa att göra någon gång, jag suger på att göra pannkaka haha :D

milina.blogg.se

Hahahaha!

Mamsen

Det är bara på det igen :)





Emelie

Typiskt oxå! Bra försök iaf :)

Amanda [SPONTAN]

Haha, underbart inlägg!

MATILDA

trist att dom gick sönder :P

malin

när jag gjorde mina blev dom riktigt bra i formen och så, men asså bananen förstörde pannkakssmaken tyckte jag :(((

Viktoria Eriksson

hahah och bananpannkakor som är så gott! :D Roliga bilder finis! :D<3 kram

Christina

Jag gjorde bananpannkakor en gång och det gick fint. Du måste bara ha tålamod tills de är nästan helt genomstekta och inte för tjocka :)

ami

Då måste du göra den mindre, då går de inte lika lätt sönder :)

Jennie studerar i Los Angeles

aaw!! Ta och mixa en banan, en dl havregryn, 2 ägg, lite kanel och en nypa salt! SUPERgoa bananplättar:D!

Mohammedi's | Art, model & designer

oj :P

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad synd


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: