Armar ~

 
Kom precis hem från gymmet, måste erkänna att jag faktiskt saknat det lite grann.
Körde iallafall lite kondition och sen armar. Imorgon blir det ingen träning då jag ska till Göteborg, så får köra igen på onsdag. Då får benen sig en omgång, höhö :)
 
Nu ska jag packa väskan och snart bege mig mot fadern min, ska tillbringa natten där. :)



LIENE

Önskar dig en bra kväll och övernattning också :)

VERONICA - mode & träning

Låter som ett bra träningspass! Skönt :) Kramar

julia

härligt med lite träning :)

emelie andersson

sv: tack så mycket, hoppas att din måndag också har varit bra :)

hanna

tack finis :)
härligt min söndag blev helt okej :D

MADDISENJ.SE

Tack så jättemycket :)

Passar på att tipsa om att det ikväll dyker upp en grym tävling i bloggen, missa inte det!

Härligt med träning!

Linnéa

Låter riktigt bra det ju <3

Viktoria Eriksson

härligt med träning, duktig du är! Och bra "pepp-citat"! kram

Lina Johansson

- Tack visst är de :)

Julia Svensson

sv: åh tack sötis vad glad jag blir!♥ Kramar

natalia

Den bilden asså!!
Heja dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: