Göteborg ~

30  Dream Quotes For His/Her Dreams | rapidlikes.com
 
Hej kära vänner! Sitter för tillfället på tåget ner till Göteborg.
Ska gå på ett möte och sedan ska jag träffa min kära vän Michaela.

*UPPDATERING: Blev ingen träff med Michaela. Tågen strulade som bara den pga av en nedriven kontaktledning utanför Töreboda. Fick ta värsta omvägen ner till Göteborg och värsta omvägen hem. Tråkigt!*
 
Vad ska ni göra idag? :)



Emma Broberg

vad roligt att träffa en vän, det ska jag också göra idag! :) hoppas din dag blir toppen, kram. <3

Linnéa

Åh det låter som en toppendag, i alla fall att träffa vännen <3

Boel

Vad roligt att åka till götet :D

Sv: Tack så mycket :)

malin

ledsen för sent svar!
-ja men visst, massor man inte vet :o Men mycket fick man ändå reda på tycker jag :)

malin

ledsen för sent svar!
-jaså :( själv har jag väldigt mycket produkter till håret egentligen, så som oljor, balsamspray och massa annat, och det verkar funka bra :)

Madeleine Larsson

Härlig bild!

VERONICA - modeblogg

Jätte inspirerande bild! Sanna ord :) Kram

Alice ツ

Sv; Tack! :D

Linnéa Alpsten

Åh vad fin bild :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att du är här idag. Synd att vädret inte är så skoj bara:(

josefine

Låter trevligt. Själv ska jag vänta på posten och mitt paket :)

Julia

Gillar bilden :)

Anonym

va kuul:)ha det så skoj!

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack så himla mycket!

Fin blogg :))


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: