Semlor ~

 
Av någon anledning var det någon i vår familj som sa att fettisdagen var idag, så vi har köpt semlor som vi ska äta om en stund. När jag googlade efter det, så visar det sig att det inte är förrens om tre veckor (alltså 4 mars). Så här äter vi lite i förväg och så har vi ännu en anledning till att äta ännu en semla i år. :)
 
Har ni ätit några semlor i år än eller håller ni er tills den "riktiga" fettisdagen?



Emma Broberg

ser gott ut!! hoppas du får en bra onsdag, kram. <3

jenny - maja - rebecca

Gud vad gott med semla! Har faktiskt också ätit några innan fettisdagen, men det är ju såå gott så man kan ju inte låta bli haha ;)
Fin blogg du har förresten, kram!

Johanna - A dream as a model ♥

gott :D

♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

Julia

gott :)

♫♪ sandra - en musikblogg

- ja verkligen!

natalia

Svar: Haha ja jag är verkligen en riktigt dålig förlorare ;D

amanda

gott!

malin

själv tycker jag faktiskt att det är äckligt haha :( Ser så gott ut dock :)

Caroline Blomberg

men åh va gott med semlor ändå! spelar ju ingen roll om det är fetisdag eller inte haha! :)

Alina

tack fina du!!

har fuskat med två semlor faktiskt haha

KassandraPalma

sv: tack så mycket men de var från google :)

milina.blogg.se

- jaa verkligen

LYFTMER

Åh va gott, jag har fortfarande inte ätit semla faktiskt men det blir nog innan fettisdagen, orkar inte vänta så länge :p

V I L M A L A ♔

Jag har redan ätit hihi

Agnes Eriksson

sv: åh ja verkligeen...
åh gott! kram

Julia Svensson

Åh vad gott!♥

sv: Ja det är riktigt riktigt kul ska jag säga dig!♥ Kram

Michelle

Jag tror att jag håller mig till fettisdagen! :)
Så gott!!

sv: Ja, verklige.. fy tänk om jag hade börjat äta.. ussch!!

MY VESTLUND '

MUMS!

Lollee

Så gott med Semla!

moniki.blogg.se

Mums!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: