Skövde ~

 
Godmorgon! Här är vi uppe med tuppen och är strax påväg till Skövde en snabbis. Har planerat att hämta ut mina gamla tentor så att jag vet vad jag ska plugga på, blev som jag trodde inte riktigt godkänd i kemi då jag är sjukt dålig på matte och formler. Dock är det svårt att plugga på omtentan om man inte vet vad man har haft fel på.
Ska även passa på att köpa nytt spån så att mina små troll kan få det rent och fint.
 
När vi kommer tillbax till stan är det dags att besöka gymmet en sväng.
Gymmet är nog min bästa vän, ibland. (eller kanske inte)
haha
 
Nu måste jag göra mig iordning, annars kommer vi aldrig iväg.

Vad ska ni göra idag? :)



i s a b e l l a w l

svar: vad kul att du tyckte det!! ♥

Amanda

Lät som en bra dag! :)

mot plus

haha söt:D

ha en fin fredag nu! =)

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack så mycket!

Ha en fortsatt bra Fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: