Sleep Over ~


Hej på er! Här händer inte så mycket för tillfället, har fixat lite saker med arbetsförmedlingen så att dom blir nöjda och glada. Sitter och kikar på lite andra jobb som jag tänkt söka nu och om en stund ska jag hoppa in i duschen. Tanken är att jag ska åka till Valona en sväng idag och sova där. Vi ska kika på Catching Fire och så, den är ju så sjukt bra så varför inte se den igen liksom? haha
 
Vad har ni för planer för fredagen?



Linnéa

Vilken söt bild <3

V I L M A L A ♔

fest hos kompisar :)

emelie andersson

så fin bild :)

sv: just då kollade jag på "sex and the city". annars är jag inte sådär för serier, vad kollar du själv på? :)

malin

åh så söta" :)

-jaa, london!! :D

Åsa

Åh vilken söt bild!

Sv: haha ja det var det också! ;)
Kram

natalia

Sitter hemma med en stukad fot denna fredag... ;(

Madeleine

underbart söt bild!

annsoh

hej! hur är det? hoppas allt är bra! :) vad händer idag :)? kram!

amanda

söta :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Söta får!

Amanda

Älskar catching fire :D

LIENE

Så söta får!
och jag har inga planer för resten av dagen som finns kvar.

Annika

Söta :)

Johanna - A dream as a model ♥

så söta! :)

Josefine Johansson

Åh såååå söööta!!

Emma Broberg

åh vilken söt bild hihi ;d ha en mysig kväll, kramkram. <3

Josefine

svar: TAck :D

Viktoria Eriksson

hemmakväll framför datorn har jag planerat in på denna ljuvliga fredag, hehe xD Jätte fin bild!! Kram <3

Linnéa Alpsten

Åh vad söta :)

Jenny Karlsson

Hej, nu är tävlingen där du kan vinna en body mist från VS avslutad, kika in om du var den som vann Hoppas du får en underbar helg, kram!

Rebecka

Åh vilka söta :)

Svar:
Det var himmelskt gott!

Kram

Hanna

Så fina får :D
SV: Tack! :)

Emelie

Så söt bild!

LYFTMER

Åååååh så söta :) jag dör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: