Tappar dagarna ~


Hej på er! Just nu sitter jag och pillar lite med ett dokument. Jag har tappat dagarna totalt, går bara hemma och gör ingenting medan livet springer på som vanligt. Tisdag är det idag iallafall, men det känns snarare som måndag eller något. Jobbigt.

Idag ska jag iallafall förbi arbetsförmedlingen en snabb sväng innan jag sticker vidare till gymmet. Har inte tränat sen i torsdag så ska bli skönt. (Fast latmasken i mig skriker att jag bara borde stanna hemma istället).

Vad ska ni göra idag?



LIENE

Idag har jag hämtat nyckeln till nya lägenheten och ikväll ska jag på hemgrupp och prata bibel :)

Känner igen det där med latheten. Om man är hemma för länge vill man inte längre gå ut.

amanda

fin bild :D

isabella

Vilken fin bild! :D

J o j z y ♛

Jättefin bild!

SV: Så gott! *-*

Emma Broberg

så himla fin bild, himlen är allt vacker! kram. <3

Sanna Widman

Superfin Bild :)
SVAR:
Tack :) vad bra

LORISSA LOVEBOMB

sv: haha, galningar! Men det gjorde ni rätt i :)

Hoppas att det går bra på gymmet :D

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Åh vilken underbar bild :)

Julia Svensson

sv: AHah inte jag heller, förutom när det är bra program hahah!♥ Kram

Linnéa

Wow, vilken vacker bild <3

Viktoria Eriksson

jättefin bild!! <3 Kram

MISS REBECCA

fin bild :)

hoppas du får en bra dag :D

ami

Träning är ju jätte bra att man kör på när man är arbetslös!

Neaem

Jätte fin bild <3

Jasmine

Vacker bild. Jag gillar rubriken på inlägget.
Kram

Annika

Fin bild :)

Joy Wagner

Vilken vacker bild<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: