Tisdag ~

 
Godmorgon kära vänner! Hoppas ni sovit gott (:
Har inga större planer för dagen idag heller, förutom att kolla på
Switched at Birth som kommer ut idag :D

Vad ska ni göra idag?



Michelle

HAHAHAA Så härlig bild.. älskar den lilla rörelsen!! :P

kaffehörnan

Kan vara gött och inte ha några planer
Jag ska handla lite

natalia

Vilken söt bild :D

ebba

Tack, kul du gillade det :)
Kram!

kaffehörnan

Ödlan ser gullig ut

Linnéa

Eller hur, hon är supersöt <3

emelie andersson

- idag ska jag in en vända till Kalmar, hoppas att du också kommer på något under dagen som du ska göra :) men ibland är det skönt att bara ha en lugn dag.

sv: ja, men så är det ibland, har 2 andra som jag ska testa, får hålla tummarna för någon av dem :)

Michelle

sv: Haha, jag tack gud att jag inte hann börja äta! :p

Amanda

Åhh hahah vad läskig xD

Celine

- Tack så mycket! :)

Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING)

Sv; Okej :D

Men åh vad söt, det är en gecko ödla va?:)

Idag ska jag träna, ganska självklart.. Haha

amanda

söt :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken söt! Först blev jag livrädd och trodde det var en orm, men när jag såg att det var en ödla så blev jag lugn hehe

dite

åh vad söt :D
vilken säsong är du på i switched at birth? :)

Julia

haha söt bild :)

Hanna

Vad söt ödla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: