Trött på att vara förkyld ~

 
Hej på er! :) Vaknade halv tolv idag och har inte gjort särskilt mkt sen jag vaknade faktiskt & det tror jag att jag ska fortsätta att göra. Är fortfarande förkyld så tror inte att det blir något gym idag heller. Känns lite hemskt, har inte tränat på över en vecka.. Men nästa vecka blir det nya tag, oavsett om jag fortfarande är förkyld eller inte. Är så trött på det här... Jag vill ju kunna träna!
 
Ska ni göra något kul idag? :)



VERONICA - modeblogg

Hoppas du blir kry snart då så gymmet inte saknar dig för mycket! :) Kramar

Emelie Andersson

Sv.: tack så mycket :)
Vad hittar du på?

Emelie Andersson

Sv: okej vad skönt, jag kom precis hem :)

Annika

SV: tack så mycket :)

mot plus

nice eyebrows hon har ;D

ha en fin dag!

Emelie Andersson

Sv: jag har ridit :)

Michelle

Så skön gif.. !!
Tråkigt att vara förkyld :/

Lina Johansson

- Åh tack! :)

lydiamolins.blogg.se

Idag har jag varit hos min mormor och morfar. Och ikväll ska jag till mina kusiner :) Själv?

frida christina

Åh så trist att vara sjuk!

lydiamolins.blogg.se

SV: Okej! Förlåt att jag inte läste haha. Inte kul att vara förkyld :/

Linnéa

Ja, har haft en riktig toppendag i göteborg <3

Josefine Johansson

HAH bilden!!!

Liborius

krya på dig!

Amanda

är också super förkyld! skulle hälsa på mina kusiner som föddes förra veckan, men är förkyld och dom får inte bli smittade :((

frida

Nu blev jag sugen på att se en prinsessas dagbok haha! :)

Linnéa Elisabeth Johansson

Det är så himla jobbigt med förkylningar som vägrar ge med sig! Rolig bild btw, jag älskar En prinsessas dagbok!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: