002 ~

 

 002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
Jag ser nog ett nytt år som vilken tid på året som helst. Det är ju inte direkt så att jag måste vänta med att göra något nytt eller börja om tills det blir nytt år. Tycker att det är bättre att starta om något med en gång, varför vänta liksom?
 
Är du också sugen på att köra det här? Hela listan hittar du här.



Sanna Widman

SVAR:
Tack ! :)

E.W - photography

Ja vi får se om jag lyckas:) har du några?

Mia Forsberg

hihi okej :D Vad har du gjort idag? :)

Emelie

Vilken kul grej!

Ida

Kul lista:)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Nice! Skulle gärna göra den där utmaningen, men skulle bara bli frustrerad om jag missar nån dag och skita i allt, så tror jag struntar i det, haha!

LORISSA LOVEBOMB

sv: men åååh, tack snälla! När jag sparat ut håret längre ska jag faktiskt färga rött igen :D

V I L M A L A ♔

Håller med men det känns mer bestämmt med nyår på n¨ågot sätt :)

a g n e s

- jag mår sådär, står i mitt senaste inlägg!
vad gör du? :)
jag börjar om!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

häftig bild :D

Evelina Lindström

På ett sätt håller jag med dig om året! Men samtidigt känns det som om man kan börja gärna något nytt faktiskt :)

Hanna

Jag tycker det är en tid då man kan börja om från början, men samtidigt är det som vilken annan dag som helst :)

Emelie

Håller med! Man sätter igång direkt :)
sv: Haha tack så mycket! Blev kär i den när jag såg den ;)

Linnéa

Hihi, jag har precis gjort din utmaning, fast det inlägget kommer upp imon <3

E.W - photography

Vad tränar du då för ngt? :) gym el?

Kristina

Tycker samma som du, man kan ju ändra sig när som helst liksom :)

Lisa Radojewska

sv; men det lät ju bra! :)

Shoppat och tränat!
Du kan kolla in mitt senaste inlägg om du vill veta mer om dagen!

Kramis

Mia Forsberg

Okej :) Själv har jag tagit det lugnt, packat inför morgondagen, sett tv, förberett inlägg och sådär :)

Sara

så fin bild!

malin

så känner jag också, många väntar med att ändra en livsstil, när man bara kan börja när som helst :)

Madeleine

kuul!!

amanda

fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: