004 ~

004. Hiss & Diss – 2013

Hiss:

- Alla utlandsresor, helt klart!

 London
 
Grekland

Turkiet
 
- STUDENTEN!!

 

- KÖRKORT!!!

 

Diss:

- Mimmis död.


 - Sluta skolan (Misstolka mig rätt nu, jag saknar alla min klasskompisar.)
 
 
- Att jag sökte till högskolan direkt efter skolan, trots att jag var så skoltrött som jag var.

 
Är du också sugen på att köra det här? Hela listan hittar du här.




Himeko

Kul med resor och studenten :) Grattis till körkortet!

☆Z I N J A☆

du hade många hissar och det är bra!
r.i.p mimmi

vad vill du utbilda dig till?

Chanelle

Gud va kul med alla resor! Tråkigt med Mimmi :( kram!

Anita

Fina bilder :D

Emelie

sv: Hahaha det är kanske det ;) Men eller hur! Folk ställer in saker och bara: "ta det inte personligt.." nehe? det var ju mig du dissa liksom, inte nån annan haha ;) Fast finns det en bra anledning såklart, men annars liksom ^^

Emelie

sv: Hahaha det är kanske det ;) Men eller hur! Folk ställer in saker och bara: "ta det inte personligt.." nehe? det var ju mig du dissa liksom, inte nån annan haha ;) Fast finns det en bra anledning såklart, men annars liksom ^^

Emelie

sv: Hahaha det är kanske det ;) Men eller hur! Folk ställer in saker och bara: "ta det inte personligt.." nehe? det var ju mig du dissa liksom, inte nån annan haha ;) Fast finns det en bra anledning såklart, men annars liksom ^^

LORISSA LOVEBOMB

Verkar ha varit ett riktig händelserikt 2013 för dig!!

Lisa Radojewska

Synd de där med hamstern :/

sv; Jo! Avokado som är så gott! :D Vad gillar du inte med det? :)

Jaha okej! :D
Kram

amanda

fina bilder :D

amanda

åh vill också ta körkort!

OLIVIA

Åh vilka underbara resor!

sv: hihi tack :D
kramis♡

Natalia

Vilka fina bilder och underbara resor! Jättefin blogg :)

Alicias FOTOBLOGGღ

Grattis till körkortet får jag säga, vad kul! (: Sv: Tack, vad roligt att du tycker det!! :D

Mia Forsberg

haha förstod det :D

jag började också plugga direkt efter gymnasiet och det har varit både bra och dåligt :) Tänkte att det är lika att göra bort det för om jag tar sabbatsår/jobbar ett tag så hade jag antagligen inte börjat plugga igen. Så därför ansåg jag att det var bättre att plugga direkt, även fast det har varit jobbigt flera omgångar, men nu är jag ju typ klar :D

milina.blogg.se

åh vill också till Grekland :)

Linnéa

Superbra lista <3
Åhå, vill ut o resa NU :)

Celine

- Tack så mycket! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Grattis till körkortet! Kul med student och utlandsresor också :)

Pauline

fina bilder!

Emelie

sv: Haha sant, då ska man ju inte ens behöva säga det ^^ Men säger de det helt random blir man lite fundersam :P

Emelie

sv: Haha sant, då ska man ju inte ens behöva säga det ^^ Men säger de det helt random blir man lite fundersam :P

The Revolt

Du, det kan vara bra att söka in till vidare studier direkt efter gymnasiet även om man är skoltrött. För det det blir svårt att gå tillbaka till studierna om man haft ett sabbatsår. Jag menar, bara efter sommarloven brukar många ha problem med att gå tillbaka till skolbänken. Och då tar paus i 6 mån - 12 månader, det kan försvåra det haha xD

Så ändå bra att du valde som du gjorde ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: