005 ~

 
005. 5 saker du vill göra under 2014

- Skaffa mig ett jobb.
- Besöka fler länder.
- Bli vältränad.
- Skaffa flera tatueringar!
- Fylla 20 år. (Jag vill ju inte dö innan jag hunnit fylla 20.)

Är du också sugen på att köra det här? Hela listan hittar du här.




Nathalie Tegelstam

Ska också tatuera mig, vart har du någonstans? :)

V I L M A L A ♔

Vad för jobb vill du skaffa? kram :)

Linnéa

Hihi, bra saker där <3

Jennah

Lycka till med jobbet, jag hade också tänkt skaffa mig ett, haha!

Nelly

Hoppas du får gjort allt på din lista under året ^^

Mia Forsberg

Jag har ett M med ett hjärta på handleden, står för mamma och mormor som betyder mycket för mig. Sedan har jag texten "Don't dream your life, live your dreams" på ryggen :) Men vill under 2014 skaffa en tredje tatuering måste bara bestämma mig för placeringen.. :) Vad har du för tatueringar?

Emelie

Hoppas att du lyckas göra allt det där :D

Emelie

sv: Den är det? Jag tycker den verkar vara det, men har inte sett klart den än då jag inte har någon som helst koncentrationsförmåga haha ;)

Isabelle

Vilka länder skulle du helst vilja besöka?

Emelie

sv: Haha! Det ska jag göra... Imorgon ;) Sov gott!

V I L M A L A ♔

Aha hoppas du lyckas pricka av allt :)

Samantha

Hej, gud vilken fin blogg. Jag har själv precis börjat blogga igen på min, skulle vara jättekul om du hade lust att kolla in den! Kram :)

milina.blogg.se

tatueringar är aldrig fel!

Linnéa

Några roliga måndagsplaner? <3

LIENE

Vad skulle du vilja jobba med? :)

ANNNAIZ

Härlig blogg :)

A

sv: tackar :)
Hahha klart! :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: TACK SNÄLLA, då ska jag bara jobba på att skriva så kul att du stannar <3

Toppenbra mål, särskilt tatueringarna >.< :D Love them!

Karin Lygnersjö

Sv: Ja det tyckte jag också :)
Nu när jag såg målen och att du skrivit tatuering kom jag på att jag glömde skriva de bland mina :o

Natalia

Svar: Haha jag tänkte väl att det lät lite knasigt ...finlandsk, vad fick dem de ifrån? ;D Haha

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vill också ha ett jobb, besöka fler länder och tatuera mig. :)

FlizanLizan

sv: jora gårdagen var helt okej ;)

En plats i solen

Håller tummarna för att alla 5 sakerna slår in :)

Lina Johansson

sv: haha okej :)

amanda

söt :D

Mia Forsberg

hehe okej, du verkar gilla djurtatueringar :P
Min tredje ska bli ett kinatecken som står för styrka, måste bara komma på var jag vill ha den.. :) Tror det blir på vaden men inte säker.

☆Z I N J A☆

så roligt jobb:D

V I L M A L A ♔

Allt bra med dig idag? c:

Felicia

Hmm.. bra mål, vet inte om jag ska göra någonting av det på listan, 20 har jag fyllt! haha

puss

Mizca

Svar: Vad kul att du är med, lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: