006 ~

006. Vad vad populärt när du var liten?

- Barbiedockor och Bratz!

http://victoria.myshowroom.se/files/2010/11/barbie1_115433473.jpg

- Byta suddigummi
http://media.lagerhaus.se/Image/Generate.ashx?uri=~/Archive/Images/ProductImages/44396950.jpg&size=3&type=1&interpolationType=4&width=300&height=300

- Byta såna där gummiarmband

http://1.bp.blogspot.com/_x6rtjvq5PIw/R1NovRE-baI/AAAAAAAABqI/pveLG8_0tek/s400/armbandRosaneon.jpg




Linnea

Svar: Tack så jätte mycket!
Så kul med bio! Jag hade inga direkta planer! Jag har bara tagit det lugnt nu innan skolan och allt börjar :)
Hoppas att du haft en bra helg?
Kram! ♔

Moa Persson

haha åh så sant! Synd att barnen inte gör som vi gjorde innan när vi var små.. nu har typ alla mobiler som är 6+, vilket är sjukt ^^

Sofia

tack :D

Sofia

tack :D

amanda

barbie var verkligen det :D

Cajsa

thanks. :P

V I L M A L A ♔

Åh hade en himla massa bratz, tyckte det var sååå roligt och köpa nya vet inte varför ens..

Moa Persson

sv: Tack så mycket :) Gillar du kor?

Ja eller hur! barnen än knappt barn längre.. tyvärr!

hanna

ja det var as gott ! :D
när jag var liten så var det först att byta sånna där gummi ringar och man hade verkligen ALLA färger haha :D från handleden och upp till armbågen! sen var det bratz som var väldigt inne, jag hade nog 5-6 stycken och as mycket tillbehör haha :D har faktiskt spart dom och lagt dom fint så man kan ta fram dom i framtiden och inte ångra att man slängde bort det!

Mia Forsberg

Igår tog jag det lugnt hemma hela dagen framför tv:n och datorn, en riktig slödag :)

Haha juste byta suddgummin gjorde vi också :D Men bratz var inte poppis uppe hos mig förrän på 2000-talet typ och då var jag ju större så jag har aldrig lekt med det. Däremot barbie och samlade på spice girls-kort :D

LORISSA LOVEBOMB

Ooh, jag älskar sådana där armband, fortfarande ^^

sv: ja, just det, tack för tipset! Men nu får jag nog fylla något annat, fick en allergisk reaktion av paprikan :(

Elin Bjurek

Haha just de de där gummiarmbanden var riktigt populära!

Pauline

haha åh


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: