008 ~


 008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?

- Nej, inte vad jag kan komma ihåg.




V I L M A L A ♔

Vad gullig Hund hihi! Jag var mer för dockor och sånt :3

VICTORIA

Så sööt!

AW - Fotograf

Ja de var riktigt skönt faktiskt :)

A

sv: tackar :)

vanja

sv: jaa synd då skådisarna är så himla bra :D

Isabelle

Så söt Hund :)

Lollee

Vad roligt att du med har hamstrar! Har själv en liten, hon heter Nessie :)

SOPHIEHELENA

Tack så mycket :)
Gud va söt!

milina.blogg.se

söt bild!

AMANDA

SV: Mycket gott :)

Meja

Vilken otroligt söt bild :)





MADDISENJ.SE

Ja det är ett väldigt roligt och givande jobb även om det är tufft som satan ibland! :)

Gud så söt

Mia Forsberg

hehe okej, hos oss var pokemon mer poppis hos killarna :P

Ja idag har jag skrivit en opponering och blev klar, så nu har jag inge mer plugg innan min examen! :D Sen har jag flyttpackat, lagat mat och nu ser jag tv :)

Amanda

Så oerhört söt :D

Hanna

Hehe visst är den?:D
Åh så söt hund!

Hanna

Nej, men så söt bild, haha :)

Tess

Åh, så söt! :) Kram

malin

haha åh så söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: