013 ~

sometimes? i'm pretty sure its all the time

013. Vilken är din favoritfilmgenre?
- Romantiska dramakomedier (Ja, det är tre genrer i en påhittad genre).
Ni vet såna där typiska tjejfilmer, som man kanske fäller en lite tår till eller som helt enkelt är så bra att man kan se filmen om och om igen. Tipsar om en sån film senare i veckan, så håll utkik! :)


Drar iväg på Yoga nu, wish me good luck!




V I L M A L A ♔

gillar ocksså romantiska dramakomedier, underbart :D
Good luck :D

SOPHIEHELENA

Tack så mycket :)
Skräck!!!!

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jobbigt att plugga... :/

Ser mest serier och inte filmer och har ingen direkt genre.. Plockar det bästa från det mesta ♥

natalia

Romantik,komedi och skräck ::DDD

hanna

ja :) det är sant!

Emilia Sjödin

Hoppas du har haft en bra start på veckan! :)

Linda

jag har inte ens sett dom!:D

En plats i solen

Ser ut som vi gillar samma filmer

Julia Svensson

sv: Åh tack så jätte mycket söta du!♥ Är allt bra med dig idag då?♥

Victoria

Tack så mycket. Ja det gick bra, men kände inte att jag fick ut så mk utav mötet. Kunde lika gärna varit hemma.

B E A T R I C E

Harry Potter är så himla bra!:)

sv: Jaa, jag håller med!:) Kramisar♥

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Hanna

Åh ja, känner igen det. Hör det hela tiden ;)
SV: Eller hur, haha :D

Josefine

Jadå! ^^

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Själv hatar jag romantiska filmer just för att kärlek aldrig är så i verkligheten. Blir bara avundsjuk, haha!

ANGELICA - Hälsosamt

Haha den genre är min favorit också!!! :D

Olivia Magnusson

åh kul med yoga :D

sv: hihi åh visst är de, ska nog sälja de skorna faktiskt :D
kramis♥

Boel

Harry Potter <3

Sv: Tack :D
- Skönt att höra :) Bara bra med mig med tack :)

malin

Kommer alltid vara en potterhead! <3

Ida ☯ the sky under the sea

Tycker också om sånna filmer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: