014 ~

Olaf quotes!!!

014. Ser du helst på film hemma eller på bio?

- Jag ser nog helst på film hemma, men vissa filmer måste man bara ses på bio.




Anita

Gillar att se både hemma & på bio. Beror på vilket humör man är på ;-)

Josefine Johansson

håller med!
den vill ja se :D

Felicia

den filmen, hahaha måste se den!

puss

veronica eriksson

Vill verkligen se denna film, ääälskar tecknat! :) Kram

Hanna

åh jag längtar tills den där filmen kommer ut vill se den :D

En plats i solen

Den filmen vill jag se :)

BYSMJ +

ser nog också helst hemma, beror på vilken film men de är mysigt med bio ibland med!

malin

måste se den filmen! :D

a g n e s

- jag har precis börjat att svara på kommentarer och ska kolla ph sedan :)
har du haft en bra dag? x

V I L M A L A ♔

Vill se den, den heter välf rost? :D
Har själv lättare att koncentrera mig på biografen ;D

Mikxki

Det beror på vad det är för film, men oftast är det mysigast att se hemma :)

Annie Johanzzon

sv: Tack men det gjorde jag tyvärr inte :(

Jag ser nog helst på film hemma :)

Victoria

Tusen tack :)

SOPHIEHELENA

Ja så snyggt :)

Nicolina

Vill också se den :)

Sv. Haha, joo stämmer :)

Viktoria Eriksson

åh den åste jag se! :D

Carolina - asslatjejerna

Åh det var ett svårt val... Hemma är mysigt och avslappnande, men det kan lika gärna bio vara med haha. Fördelen med soffan är väl att det bara är att gå tre meter till sängen och sova sedan... :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Är det där Frozen? Den vill jag se! :D Jag gillar bio bäst, men det händer typ bara två gånger om året. Men se film hemma med tända ljus, gott att äta och fint sällskap är också nice!

Amanda

Håller med dig om att vissa filmer måste man bara sepå bio :)

Fanny

-jodå det var den! :)
kram

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder!

Boel

Jag MÅSTE se FROZEN!!!

Sv: Haha tack :p

- Ja, Harry Potter är super bra :')

Lina Johansson

- Åh tack så mycket :)

jennifer

Åh tusen tack!! :D

Emma Broberg

haha åh så söta och roliga bilder!

Madeleine Jonsson

Åh den vill jag se

Esmeralda

sv: jag också! riktigt mycket faktiskt :D

Paulina

Åh jag vill se den där!

Moa Persson

haha måste verkligen se den! :D
Men den tror jag nog jag ska se på bio då den verkar så rolig :))

sv: Tack så mycket! Jag har lagt upp mer bilder om just de nyss:)

Linnéa

Sååå söt <3

haha så söt! <3

amanda

söt!

LIENE

Tack :D

Den filmen verkar härlig. Jag kollar aldrig mer på filmer dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: