020 ~

white ghost

020. Har du klappat ett vilt djur?

- Pappa har massa uppstoppade djur & även fast jag inte får röra dom så har jag allt klappat hans stora svarta korp och rådjur. Dock gjorde jag ju detta när jag var mindre, så jag har inte rört ett vilt djur på flera år. haha
 

Gymmet gick bra, körde 52 min på cykel samtidigt som jag kollade ett avsnitt av Ravenswood. Då gick det bra mycket bättre att cykla! Avverkade väl drygt 20 km, så jag är nöjd! Körde sen ca 30 min styrketräning, trots att jag inte alls var på ett sånt där träningshumör. Men men, imorgon tar vi nya tag!



Ewelina - modell

I mitt senaste inlägg skriver jag hur jag håller min diet som modell.

Kram!

Annie Johanzzon

sv: Ja visst är det!! :)

Mia Forsberg

Hoppas du har haft en bra dag! :)

Amanda

Fåglar är läskiga:o

Hanna

När jag var mindre tyckte jag att uppstoppade djur var jätte läskiga! :P
Sv: Ja, renar är så söta :D

Paulina

Älskar bilden :)

En plats i solen

Tack så mycket :)

härlig bild

Linnéa

Ja, världens bästa serie :) Handlar om carrie (sex and the city) och hennes high school tid m.m... ljuva 80-tal <3

amanda

gillar bilden!

Celine

- Tack så mycket! :)

Åsa

Sv: Vist är den!!
Kram

amanda

sv: magaluf :D

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gött! Det går så lätt att träna när man kan kolla på film samtidigt:)

EMELIECATRINE

Tack så hemskt mycket!

härlig bild! och va duktig du är på gymmet! kram <3

Ronja

Älska bilden :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: tack, och detsamma :) kul att du är med i tävlingen :)

Pauline

åh så fin bild!

Ida ☯ the sky under the sea

Hahah, smart ju! Varfr tänkte jag inte på uppstoppade vilda djur då jag skrev mitt inlägg x)
Min mormor har hermeliner (tror jag det är, vita irlar med svart svans) och en örn ^^

lina

HAHAHHA....Kimmie


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: