023 ~

Giraffe:D <3

023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
- Giraff! Jag behövde inte ens tänka länge, jag älskar giraffer och skulle helst ha en i trädgården!



Nicolina

Sv. Ja, verkligen!

veronica eriksson

Annorlunda val, men roligt! :) Kram

Pauline

haha aw!

Lisa Radojewska

hihihi så söt!

sv; Tack! Fått mycket bra kommentarer om just det inlägget! så kul att man kan hjälpa! :D

Kram

Linda

tackar söt bild

En plats i solen

haha ja det vore något och ha en sådan i trädgården!

Javisst är igelkottar söta :)

Lisa Radojewska

sv; Vad härligt! Vad tränade du idag? :D

Kram

amanda

söt :D

Ebba ♥

Haha de är så söta!!

Sv: Ja verkligen hihi, kram ♥

VICTORIA

Haha vad sött!

julia

sv: Hihi ja det var verkligen gott!♥ Kram

En plats i solen

haha nu vet jag inte om det är igelkottar eller giraffer du inte ser så ofta, men jag ser dem ungefär lika sällan :)

Cajsa Lindahl

haha nej va söt! ^^

sv. hihi tusen tack fina du! ^^

Nathalie Tegelstam

- jaa det är det verkligen!! :)
Hoppas du haft en bra dag!
kram

Hamdi '

Åh så himla söt!!!

Nelly

Haha aaw, vilken sötnos! :D En giraff som husdjur hade nog inte varit helt fel :3

åhhh vilken gullis!!! :D

Kelly

Åh så söt :D

Lisa Radojewska

sv; Vad härligt! gick de bra? :)
Igår tränade jag både kondition och styrka!

Kram

Agnes Eriksson

sv: haha eller hur!
haha åh en giraaaaaaff! kram

Hanna

Tack så mycket :D
Vad ska du göra denna fredag?

Celine

Dom är ju så coola haha!

Natalie

Haha söt:))

Sv: taack

Ellen

Haha, så sjukt söt!
sv: Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: