024 ~

024. Länka ditt favoritdjurklipp på youtube

- Även fast jag hatar spindlar, så är det här ändå mitt favoritklipp. Så sjukt jävla rolig!


 




Pauline

hihi

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja men verkligen, det var hur gott som helst :D
Hoppas du får en toppen helg, kram

MALIN

vilken fin blogg du har! allt bra med dig idag? :) kram

Amanda

Usch ryser i hela kroppen...

En plats i solen

haha den kommer ingenstans :) Denna blir dock svårt för mig, men får leta lite klipp och se om jag hittar något kul :)

Linnea

Usch, spinglar är verkligen ingen favorit!
Svar: Jag hade lite planer men tyvärr så blev jag sjuk så jag blev tvungen att ställa in dem :/
Hoppas att du mår bra och har några roliga planer för helgen?
Kram! ♥

Johanna - A dream as a model ♥

sv: Tack! :D

Agnes Eriksson

sv. haha eller huuur! kram

Johanna - A dream as a model ♥

usch spindel! men lite rolig ;)





Jojo

Åh fy! hatar spindlar! haha

hanna

idag har jag spelat lite med pojkvännen varit hos mig sen har vi åkt till honom, hållt på fixat lite med jobb till bloggen och snart ska jag äta och göra ett roligt inlägg :D
dudå?

amanda

kul med video :)

Linnéa

Hoppas du har en finfin kväll <3

Boel

Kollar inte på klipp med spindlar, haha :p

SV: Ja verkligen :)

Annie Johanzzon

sv: Tack!
Spindlar är så himla läskiga ^^

LORISSA LOVEBOMB

sv: jag kan inte döda insekter heller :(

MALIN

svar: vad härligt! det är bra med mig med, tack :)

MALIN

svar: verkligen :) hittar du på något roligt ikväll?

LIENE

Tack :)
Kram och godnatt

aina [fotoblogg]

uuh hatar spindlar!!

En plats i solen

jag tror hunden är väldigt liten :)

Hanna

Haha, usch :P
SV: Tack! :)

JUNITJEJ

Verkligen ett roligt klipp!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: