025 ~

025. Hiss & Diss – Husdjur
Hiss
- Man kan gosa massa!
- Dekorera burar är roligt, det brukar vara uppskattat.
- All kärlek och uppskattning man får. (Speciellt när man kommer med mat)

 

Diss
- Att man måste tömma kattlådan.
- Städa burar är skittråkigt.
- När dem lämnar jordelivet. Djur borde leva för evigt.




Amanda

Söt!!

Emelie

Håller med!

Amanda [SPONTAN]

Intressant läsning :)

ANGELICA - Hälsosamt

Så skönt att ha utekatt då slipper jag tömma lådan ;)

hanna

igår så gjorde inte jag heller ett piss kan jag säga :o
chillade för att orka upp för att bada idag!

Linnéa

Sicken söt <3

Jag har haft en lugn & skön lördag så här långt, kollat massa filmer m.m <3

Lina Johansson

- Ja verkligen!!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så söt! Vill ha en hamster :)

Agnes Eriksson

sv: ja eller hur!
Bra inlägg! kram

Ida ☯ the sky under the sea

Vilken söt en! Mysig bur hen ser ut att ha med :)

JOSEFINE ANDERSSON

sv: Det kan jag loooova dig att det är :D!!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: