026 ~

026. 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut


- Echidna. Hur söt som helst, men jag menar? En blandning av myrslok och igelkott?

 

 - Pungråttor, men dom är ganska söta ändå.

 

 - Okapi. En bladning av häst/ko/zebra/myrslok?

 

 - Näbbdjur, näbben passar liksom inte. Men söta är dom.
(Som förövrigt är min bästa vän Mikks favoritdjur)

 

 - Maraboustork. hihi, ser ut som en blandning av en gam, en pelikan och en struts? Söt ju!



kaffehörnan

Vad charmiga

Johanna - A dream as a model ♥

haha läskig Okapi är!

Amanda

Haha coola!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hur fan parar sig en myrslok, zebra, ko och häst? Det måste väl ändå typ vara något experiment? Hemskt i alla fall.. :(

Julia Svensson

sv: Hihi ja det är det verkligen. Har du testat eos lip balm?♥ Kram

Julia Svensson

sv: Visst var dom! hahaa det var ju konstigt. Alla där jag bor pratar om det hela tiden, hehe!♥ Kram

Linnéa

Tahahha vilket roligt inlägg! :D

Linda

haha söta

isabella

Så söta haha! :D

Karin Lygnersjö

Haha pungråttorna är ju riktigt jädra söta :D

☆Z I N J A☆

haha va söta!
okapis var ju underbara!

hanna

ja men det är super kul att simma och det tar som tusan :D nästan bättre än ett gym pass ;)

Emelie

Haha, så många sötnosar ^^

Nathalie Tegelstam

- låter mysigt det :D

a g n e s

- tack :)
min helg har vart super, har du gjort nått speciellt denna helg? x

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: absolut

Cajsa Lindahl

Jo jag vet. :) den finns fortfarande där. :)

Emelie Bohlin

Sv: Ja :)

Linnéa

Eller hur, enkelt men snyggt <3

Lisa Radojewska

Gud så söta!
sv; ja de var riktigt kul! :D
Kram

VICTORIA

Så söta!

MALIN

vilka fula djur haha..! svar: tack så mycket :)

lina

så söta djur:)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Nämen en sån där igelkott har jag aldrig sett förut, haha ^^,

ISABELLA - En härlig blandning mellan svensk och serb

Näbbdjuren va sötast :D

jennifer

sv: ja super gott!
åh tack finis! jag är på bättrings vägen :)

Celine

Men näbbdjuren var hur söta som helst! Vill typ kidnappa en & ta hem den haha!
- Tack så mycket! :D

Annika

Pungråttor och näbbdjur är läskiga :c

Elsa Hammarström

haha, va söta!

Tyra Lind

Haha aw, tycker dom var riktigt söta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: