027 ~

 
027. Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?
- Ja, det skulle aldrig falla mig in att lägga upp lättklädda bilder eller nakenbilder varken på mig själv eller andra. Oavsett ålder, kön eller något sådant.

Det finns liksom en gräns på hur mycket man kan dela med sig av också. Jag är inte intresserad av att en viss person nu sitter och äter, 5 minuter senare ska personen gå på toa osv osv. Man behöver inte uppdatera sin facebook (som ett exempel) var och varannan minut.




Amanda

Håller med dig! Vissa använder sin Facebook som sin dagbok vilket är vääääldigt störande..

lina

förlåt la nyss ut på facebook vad jag skulle äta..

Maja Fridh

Men gud vadsöt ko!!

natalia

Håller med :D

Julia Svensson

sv: Haha ja det kan ju vara så!♥ Kram

Maja ❤️

- Det var dem kan jag lova! :)

Michelle

Jag delar inte heller med mig av allt.. vissa saker känns väldigt privat, främst också då framtida arbetsgivare inte uppskattar vad som helst heller.

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mysig ko:)

jennifer

sv: tack! blev jätte nöjd med allt :)

Nelly

Kan bara hålla med - vissa gränser får det faktiskt vara! :)

Lindall

söt bild

LIENE

Samma här. Tycker det är respektlöst lägga ut nakenbilder eller lättklädda bilder på andra.

En plats i solen

Nu ligger vinnaren i tävlingen i samarbete med lockisar uppe. Kika in på länken längst ner i kommentaren för se om just du vann!

Om du vann skicka mig ett mail på [email protected] så att du kan få din vinst!

Tack för att du var med i min tävling, delta gärna i kommande tävlingar!

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se/2014/01/27/10508558-maypel/#kommentarer

Nathalie Tegelstam

- Tack ska du ha :)
Haha söt

amanda

skön bild :D

MALIN

har du haft en fin dag idag? :) svar: tack fina! kram

Linnéa

Ja, hon är superfin <3

Hanna

tack ! vad snäll du är, du är också fin!

Linnéa

Åhh vad söt :)

Matilda

sv: tacktack :)

Vanessa

Åh vilken söt bild. Haha nig första gången jag se någon lägga upp en ko på sin blogg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: