028 ~



028. Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?

- Ni kan alltid hitta mig på instagram, Bimbolie heter jag där!

 


Körde kondition på gymmet idag, så en timme på löpbandet blev det innan
det var dags att bege sig hemåt igen.
Så nu har jag städat hela huset, tvättat och diskat
så nu är huset nästan skinande rent iallafall.
Lina borde vara här om max 2 timmar, kul ju! :)




bexollila.

instagram är kul :D

Hanna Victoria Sahlqvist

Älskar löpband :D

Linda

bra :D

bexollila.

ja skoja inte, de är skit läskigt.. & alltid när jag är ensam hemma så känns det som att det är ngn här med mig jämt..

bexollila.

ne de e feting läskigt här :(

sophie

Ja så gott :)

Ellen

Skönt att få mycket gjort :)
sv: Tack så mycket :)

Olympia Thurfjell

SV: Det kan jag lova att det var!

Victoria

Tack så jättemycket :)

☆Z I N J A☆

vad roligt med gym!

V I L M A L A ♔

instagram omg :D

natalia

Ska kika på din insta :)

a g n e s

- tack för frågan!

okej. vad har du gjort ikväll då? x

amanda

bra med kondition!

rebecka

gud vad härligt att gymma! Saknar verkligen att träna :/

Emelie Bohlin

Sv; Jo jag fick lite mer än ett godkänt, men hade hoppats på lite mera. Hade kämpat jätte mycket , men aja :)

alexandra - stylealex

nice! Har ni design på bloggen, kika gärna in och släng en kommentar om vad du tycker. Kram

Linnéa

Eller hur, ellie gör såååå bra musik, och så älskar jag videon med <3

MALIN

ska kika in din instagram direkt! :) svar: visst är det!

elin stridh

jag följde visst redan dig :) du får gärna lägga till mig också

lara&lucy ^^

älskar insta! ska kika på din insta snart :)

Karin Lygnersjö

Åh vad trött jag blir på migsjälv som inte tänkte på Instagram till utmaningen ^^

Julia Svensson

sv: Ja det är dom verkligen!♥ Håller med! Kram

Hamdi '

sv: Ville så ha den! :o

Celine

- Tack så mycket! :)

B R O W N S U G A R

älskar insta!

ami

Sprang du en hel timme? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: