029 ~

 

029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
- Jag är nog mest lik ”The Lurker”, brukar nästan aldrig uppdatera min facebook. Haha
Jag har nog iallafall minst en av varje av de 12 olika typerna på min facebook.




Ida ☯ the sky under the sea

Är nog också lite av The Lurker, och The Liker :)

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Själv är jag nöjd över att inte ens ha fb längre:)

MADDISENJ.SE

så söt bild

bexollila.

fan va najs, gjorde de ont att tatuera :D?
jag har ingen.. men vill ha!

Linnéa Alpsten

Sååå söt ko :)

Linnéa

Söt bild <3

Linda

söööt

HJJONSSON

Söt ko!
Sv. Tack! :D

SOPHIEHELENA

Vad bra då lär jag inte bli besviken :)

MALIN

svar: håller med dig..!

Olympia Thurfjell

SV: Tack :)

elin stridh

sv: jaaa :D

milina.blogg.se

gud så söt bild :)

emelie andersson

jag håller med dig :)

sv: härligt att höra :)

natalia

Haha vcilken söt bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: